-
Nieuws
- de kracht van positieve verwachtingen
- Chief Expectation Office
- Doe mij een purpose
- Eerlijk duurt het langst
- Herhaalverhaal
- Veranderen van vent
- Verenglisching
- Wegdoe banen: ontspullen of ontmensen
- word jij vervangen door een chatbot?
- wittebroodsweken met hoog rendement
- engage before they disengage
- Kennissessie Onboarding bij Kenhardt 24 nov 16.00 in Vught
- Quick scan onboarding
- Onboarding wat en waarom?
- Enthousiaste recensie in maatwerk
- mooie recensie op managementboek
- Dubbel ontkennend is niet positief
- Onboarding voor paperclip workers
- beste kandidaat wordt beste werknemer
- Boek Recruitment
- Presentatie slidinbook onboarding
- Succesvolle eerste 90 dagen, artikel in MT
- Boekpresentatie
- Slidinbook Onboarding verschijnt eind maart
- Whitepaper succesvolle Onboarding
- De zelfstandige slash worker is geen Y
- Online recruitment course
- Flexibele slagkracht door goede onboarding
- Webinar onboarding
- Onboarding in gezondheidszorg
- 6 op 10 teleurgesteld in nieuwe baan
- webinar 24 maart Waarom maakt onboarding het verschil
- Commitment
- CEO van Vion
- Commissaris als CEO
- Personal-identity vs Corporate-identity approach
- 40% van de nieuwe executives faalt
- Wij zijn slim!
- jobbranding & talent branding
- Werkende moeders verdienen het niet?
- een goede recruiter verkoopt een toekomst
- Talent development is passe
- De arbeidsmarkt bepaalt je prioriteiten
- Wordt onze arbeidsmarkt van uitgedroogd rubber?
- Mooie recensie voor het boek Recruitment
- Uitreiking boek bij Recruiters United
- Inspirerende campagnes gezocht!
- Het boek is af!
- Nieuwe website live
Inspirerende campagnes gezocht!

Voor het boek 'recruitment' bouwt Workwonders met uitgeverij Pearson Education een support site waar studenten en docenten inspirerende arbeidsmarktcommunicatie / campagnes kunnen bekijken.
Wil je meer weten of wil je materiaal, presentaties, praktijkervaring ter beschikking stellen?
Neem dan contact op met Ardienne Verhoeven, Ardienne@workwonders.nl, 06 53371412.
Organisaties en communicatiebureau's ontwikkelen prachtig en veelzijdig communicatiemateriaal voor (employer, job en internal) branding en de werving van actieve en passieve kandidaten. Het is in een boek nauwelijks vast te leggen. Zeker ook omdat het materiaal tijdsgevoelig is. Trends in beeldmateriaal en gekozen kanalen volgen elkaar steeds sneller op. Reden om een online database te ontwikkelen met aansprekende en effectieve communicatie, praktijkvoorbeelden en achtergrondverhalen die docenten kunnen gebruiken in hun college's. En studenten als inspiratie voor het recruitment vak. We zoeken daarvoor nu en in de toekomst aansprekend materiaal.